Medvärd
Som ni har märkt är jag inte så aktiv.
Och jag har lovat saker som jag inte kunnat hålla. Jag ber om ursäkt för det.
Jag är dock ute på APL - ArbetsPlatsförlagt Lärande - på en Salong i Linköping ^^ Badar och fönar hundar samt städar efter frisörerna ^^ Väldigt roligt :)
Men nu undrar jag ifall någon vill bli medvärd tillsammans med mig och posta lite saker som ni vill ha med och liknande?
Självklart är alla välkomna att skicka in inlägg osv och vill ni att jag lägger till en ny kommentargruppgrejs - usch jag tappade ordet - så fixar jag det.
Tänkte ta en River och göra en som heter Spoilers! ;)
Så får de som vill lägga in spoilers men fy den som skriver om säsong 9 denna vecka!!
Jag ska se Time of the Doctor ikväll och börja med Capaldi imorgon kväll efter APLn så fy den som spoilar säsong 8+9 för jag har syndat och endast sett halva säsong 8 TT^TT Shame on me! Shame on my lazyness! Ja ni vet vad jag menar, shame on my cow! (Hunden överlever :P)
Ja så hör av er, skriv här. Mina enda krav är som följer;
*Du måste kunna skriva någorlunda korrekt svenska (Misstag görs ju såklart).
*Du ska vara över 15, detta är för att man jag tycker det. Låter rimligt.
*Du måste kunna läsa långa texter på engelska - mycket av informationen du hittar på internet är på engelska, speciellt om du läser om dr who, det finns enormt mycket!
*Du ska veta vad du skriver, alltså inte massa påhitt eller liknande. Teorier och sådant är ju självklart okej, för det är ett ämne att diskutera mellan oss användare ;)
Annars är det fritt fram! Skicka PM eller skriv här om ni är intresserade och jag ska göra mitt bästa för att hålla igång sidan tillsammans med er!
Geronimo!
- Alicia