DoctorWho iFokus

DoctorWho

Etikett: övrigt
Läst 211 ggr
Mutal
0

Presentationer

Jag tänkte vi skulle presentera oss lite, det är ju alltid lika roligt :)

Mitt namn är då Alicia och jag är 18 år och går på Himmelstalundsgymnasiet i Norrköping tillsammans med min hund Lily.

På fritiden skriver jag mycket, men tittar också på serier, anime och "vanliga", samt läser mycket manga. 

Jag bor på elevhem under veckorna, håller på att ta mitt körkort och tränar inför tävling inom sporterna agility och rallylydnad (med Lily alltså!)

För tillfället är jag i slutet av säsong 5 då jag ser om inför säsong 9 :)
(Som börjar sändas den 19e woopwoop!)

Om ni har några frågor om mig eller något så tveka inte att höra av er :)*

Med vänliga hälsningar Mutal

* Jag kan hjälpa till med det mesta inom hundvård och hundkännedom. (Går hundlinjen) och kan även hjälpa till inom ett flertal ämnen. Prata "vanligt" med mig, som om jag vore en kompis bara :)

Afturelding
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kul med Doctor Who sajt!

Jag heter Rebecca, är 22 och bor i Gävleborg. Pluggar till fritids- och bildlärare, och när jag inte sitter begravd i kurslitteratur så målar, tecknar eller syr jag. Eller spelar tv-spel. 

Jag har mer eller mindre gett upp att se hela säsonger linjärt, jag tror jag är någonstans i säsong 1, 3 och 7 samtidigt av New Who 😃 Men vi har precis sett klart första säsongen av classic, i alla fall. Tidigare har jag bara sett specials från classic, men nu är tanken att se allt annat också.
(Ett väldigt långsamt projekt eftersom att vi tittar på Star Trek från början också)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

MaxFlickan
0

Hejsan!

Heter Marlene, är född samma år som Palme dog och jobbar natt inom vården i Finland.

Älskar mina två vildingar till katter. Eller den ena är vild,den andra tycker det är skönast att ligga i solen :)

Har sett alla avsnitt av Dr Who. Eller, ja, med början från Doctor nr 9.

"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm."  Abraham Lincoln

Medarbetare på Finland Ifokus och Multikulturellt Ifokus.